Pets Place
Een miljoen leads met de Puppytest
Voor Pets Place hebben we de Puppytest ontwikkeld, een test die antwoord geeft op een vraag waar bijna elke toekomstige hondeneigenaar mee zit. Deze interactieve content zorgt voor een constante stroom aan leads en helpt bij het opbouwen van een uiterst relevant marketingbestand.
- Umbraco Cloud
- Gemakkelijk content beheer
- Constante stroom aan leads
- CRM koppeling
Waarde toevoegen voor doelgroep door interactieve content
Pets Place wilde toekomstige hondeneigenaren helpen bij het kiezen van de juiste pup. De uitdaging was om de doelgroep op een leuke en informatieve manier te bereiken en echt waarde toe te voegen voor de klant.
Hier komt de Puppytest in beeld: een eenvoudige en slimme tool die mensen helpt te bepalen welk hondenras het beste past bij hun gezinssituatie, wensen en eisen. Na het beantwoorden van 16 relevante vragen over het bezitten van een hond, geeft de test een resultaat: de top drie hondenrassen die het best aansluiten bij de gebruiker.
Bovendien biedt de Puppytest waardevolle adviezen en tips over de aanschaf en opvoeding van een puppy of nieuwe hond, wat het een uiterst relevante tool maakt voor de doelgroep.
Content die blijvend leads oplevert
We hebben de Puppytest ontwikkeld op het Umbraco Cloud platform. Dit stelt websitebeheerders in staat om de content en de test eenvoudig up-to-date te houden, terwijl de site automatisch van de laatste updates wordt voorzien. De verzamelde e-mailadressen gaan direct naar het CRM, waardoor (toekomstige) hondeneigenaren regelmatig waardevolle tips en advies ontvangen over de benodigdheden voor een nieuwe pup of hond.
De test is een groot succes en wordt maandelijks ruim 10.000 keer ingevuld en is bij elkaar (bijna) een miljoen keer ingevuld! Dankzij de Puppytest genereren we continu leads en bouwen we een zeer relevant marketingbestand op voor Pets Place.