Strategie
Door de digitale bomen
het bos weer zien
Doelen halen. Makkelijk gezegd. Dat wil iedereen... maar hoe? Wij helpen je een strategie te ontwikkelen om dit voor elkaar te boksen. Op basis van data en analyse. Oh, én onze expertise natuurlijk. Klein beginnen en vooral blijven doorontwikkelen. Pragmatisch met heldere stappen én vooral een pragmatisch en uitvoerbaar plan. Geen dikke rapporten, maar wel een advies waar je snel mee aan de slag kunt. Wij helpen onze klanten met het navigeren en adviseren binnen de complexe (digitale) wereld. En is iets beter dan het was, dan beginnen we alvast met de uitvoering.
Weg met zakelijke obstakels
Ken je dat: je voert allerlei marketingactiviteiten uit, maar je weet niet wat werkt en je kunt niks meten. Sales is niet in lijn met je marketing. Je CRM data is een rommeltje of ontbreekt helemaal.
Je weet niet wat je klanten op je website komen doen of waar ze afhaken. Of je weet gewoonweg te weinig van je klant.
Technisch gezien hangt alles met ducttape en tywraps aan elkaar of je hebt allerlei applicaties die niet met elkaar praten.
Geen zorgen, wij maken een uitvoerbaar plan, waarmee jij je zakelijke obstakels zo van tafel veegt.
Goed verhaal, word eens concreet
We geloven in het nemen van beslissingen gebaseerd op feiten. Met grondig onderzoek en analyse zetten wij data om in inzichtelijke en bruikbare strategieën. Zo willen wij altijd eerst jouw klant leren kennen. Vervolgens maken we een duidelijk plan hoe je dit voor elkaar krijgt.
- Webshop / e-commerce oplossingen
- Alle online inspanningen meetbaar maken
- (Inbound) marketingplan
- Applicaties met elkaar laten praten
- Sales en marketing laten alignen
- Je CRM op orde brengen
We doen het samen
We werken altijd volgens een duidelijk stappenplan en dat doen we samen met jou. Samen maken we een analyse en bekijken wat er nodig is. Dat betekent ook dat we de architectuur van jouw systemen of marketing/ salesplannen onder de loep nemen.
We gebruiken de beste tooling beschikbaar als Umbraco en HubSpot. We werken nauw samen met onze klanten, met regelmatige check-ins en updates, om ervoor te zorgen dat we altijd op één lijn zitten.
Als we denken dat je niks hoeft te doen of een betere oplossing ergens anders kunt vinden, vertellen we je dat ook.